missmemissme

Alla inlägg under oktober 2012

Av Peppe - 30 oktober 2012 18:21

Av Peppe - 30 oktober 2012 18:15

Av Peppe - 30 oktober 2012 13:54

Yes, nu tänkte vi gå upp i skidbacken och åka pulka med varm choklad, ska bli jättemysigt! Så nu ska jag bara dra på mig ytterkläderna med min snygga jacka från peak performance, jag är kääär i min tidiga födelsedagspresent, så fiin <3 Jag menar, just look at it :)<3

Av Peppe - 28 oktober 2012 10:18

Yes, jag tänkte köra på två länkbyten nu :)


 

http://idajohansssson99.bloggplatsen.se/

En jättesöt tjej med en jättebra blogg!

Hon uppdaterar bra och skriver bra inlägg, kolla den gärna,  du kommer inte ångra dig! :D

 

http://eliiinsjoberggg.blogg.se/

Också en jättesöt tjej med en jättefinblogg!

Mycket fina bilder och fin design, läsvärd! :D


Av Peppe - 28 oktober 2012 09:20

Min bloggning har sugigt, men jag har dels glömt bort den och dels inte orkat. Vi låtsas att det var en liten bloggpaus, hehe. Men nu ska jag ta och berätta vad jag gjort under min "bloggpaus" :)

För en vecka sen så åkte jag och mamma på en liten myshelg. Min mamma har en klädaffär (earthnmore) och åker därför på messor ibland, och förra helgen var det en jättestor messa i Finland :D Så vi åkte Finnlandsfärjan dit och tillbaka och hade det jättemysigt! Mamma inhandlade lite grejer till butiken och jag köpte lite hårprodukter och min finaste väska som jag visade i förra inlägget :D Sen så gick jag i skolan med mina fina kåååmpizaar :D OCH NU ÄR DET HÖSTLOV!!!!1111!!! Jag är just nu lite utanför Åre med pappa, min syrra, min låtsasmamma och låtsasbrorsa :D Vi har ett hus i Åre och jag har spenderat alla mina vintrar sen jag föddes här, och jag älskar det! Det är jättejättemycket snö här, men man kan inte åka skidor här än, för det är lite för varmt. Jag har det jättemysigt här, vi tar det bara lungt, vi ska kanske bada på äventyrsbadet här idag :D Nu kommer lite bilder som beskriver min bloggpaus :D

... Jag kom på att min bloggpaus varade i en vecka...

Av Peppe - 17 oktober 2012 17:13

Av Peppe - 17 oktober 2012 08:36

Presentation


En liten tjej som föddes en dag i november och strax har levt i 12 år. Här är min blogg, hoppas du gillar den :) Kram!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Vill du ha en header?

Jag gör headers gratis, det enda du behöver göra är att länka mig i din blogg och ha mig bland länkar sålänge du har min header c: Det är bara att skicka det som en fråga och jag svarar snabbt!  

Vad bloggar jag om?

Jag bloggar om foto,kläder, vardag, yssel och mycket mycket meeeeraaa :)      

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards